Veronica Mars

Rob Thomas, creador de la sèrie de televisió Veronica Mars, va aconseguir reunir els diners necessaris per fer realitat el seu somni i el dels fans de la sèrie; fer-ne una pel·lícula gràcies a una campanya sense precedents de crowfunding a través de Kickstarter.

Estrenada simultàniament en cinemes selectes dels Estats Units i en múltiples plataformes digitals, la pel·lícula de Veronica Mars és més interessant en quant a una lectura sobre el futur de la distribució cinematogràfica o el finançament de produccions dirigides a un públic molt específic, que no pas en el del resultat final. La pel·lícula l’han pagat els fans i està destinada a ells. Com la pot gaudir algú com jo que no he vist la sèrie? La veritat? Perdent moltes coses pel camí, però cal dir que Thomas fa us esforç perquè l’espectador acabat d’arribar entengui la trama principal, malgrat es perdrà un munt de detalls. Admeto que em fa ràbia perdre’m informació, és per això que he hagut de completar la pel·lícula buscant per internet un cop vista, per saber d’on sortien aquest munt de personatges secundaris. Aquest probablement sigui el principal escull de Veronica Mars, que no presenta personatges perquè se suposa que ja els coneixes. La trama no arrenca veritablement fins a la meitat quan es comença a desembolicar el misteri que ha de resoldre l’exdetectiu. La part inicial està plena de retrobaments i s’entreté amb una pista falsa que ja saps que no portarà enlloc.

Pels fans, estic convençut que els agradarà molt, és feta per ells i es nota en cada moment. Mentre, la resta d’espectadors també hi trobarem alguns elements per gaudir-ne. El principal i més important, Kristen Bell, de la que és impossible no enamorar-se.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Past Lives

La coreana Celine Song debuta en la direcció en una pel·lícula d’una història petita, narrada amb molta emoció i contenció. Una meravella que confronta aquella

Anatomia d’una caiguda

La realitzadora francesa Justine Triet va debutar en el llargmetratge el 2013 amb La bataille de Solférino, però ha estat amb Anatomie d’une chute, després

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i