Blog
Blog de crítiques de pel·lícules, notícies i esdeveniments del programa.

Final Destination: Bloodlines
Warner ressuscita una de les franquícies de terror heretades de New Line Cinema. Cinc entregues d’aquesta saga es van estrenar entre el 2000 i el 2011. Sorgida de la ment de Jeffrey Reddick, qui havia pensat que fos un capítol d’Expedient X, es va convertir

Thunderbolts*
Pel·lícula que posa punt i final a una turbulenta fase 5 plena de baixos i pocs alts, que ha viscut Marvel Studios des del començament de la fase 4 amb Black Widow i les sèries de Disney +. Thunderbolts* ha arribat en un moment en

Don’t Move
Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit alguns capítols de la sèrie de curts 50 States of Fright. El film és protagonitzat per una dona que camina

The Dead Don’t Hurt
Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta d’un western en què el punt de vista de l’espectador és el d’una dona, una mirada diferent de la que

The Monkey
Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt de Stephen King dels anys vuitanta, recopilat al llibre Històries fantàstiques (Skeleton Crew). La pel·lícula ens narra la història de

Nosferatu
Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada amb The Lighthouse, i va signar un autèntic referent del cinema viking amb The Northman. Ara s’atreveix amb Dràcula, o

Mickey 17
Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7 d’Edward Ashton. Un relat que serveix al director per tornar a incidir en els mateixos temes que ja havia tractat

Companion
Companion és dirigida per Drew Hancock, productor de Barbarian, que també ha escrit aquesta pel·lícula, una obra que barreja diferents gèneres i ofereix diversos girs de guió que et mantindran clavat a la butaca durant una hora i mitja. Tot i la llarga experiència de

Transformers One
En esgotar-se la fórmula de les pel·lícules d’acció real de Transformers després de cinc entregues dirigides per Michael Bay, un spin-off de Bumblebee que aportava una perspectiva nova, però que no es va acabar d’explorar, i una reculada en tots els aspectes en una sisena

Venom: The Last Dance
El Sonyverse de Spider-Man ha mort, i no pas perquè aquesta tercera entrega de Venom hagi fracassat, tot i que cadascuna d’aquesta trilogia ha recaptat menys que l’anterior. El Sonyverse ha mort per la pèssima qualitat de totes les seves pel·lícules. Més enllà que la

Better Man
El biopic, i concretament el musical, és un gènere molt complicat de fer sense caure en els llocs comuns. Better Man ho aconsegueix, i pels motius que explicarem a continuació esdevé una de les millors pel·lícules que ha ofert aquest gènere. Better Man és una

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim
Warner ha decidit ressuscitar velles franquícies. Ho farà amb Harry Potter en format sèrie i, al cinema, retornarà a la Terra Mitjana desenvolupada per Peter Jackson a El Senyor dels Anells: The Hunt of Gollum. Recordem que Warner no té res a veure amb la