Space Captain: Capità Bótox

Ha tornat el capità Harlock a Space Pirate: Captian Harlock. Es tracta d’una adaptació del manga de Leiji Matsumoto, que va ser adaptat com a sèrie de televisió del 78 al 80. L’argument d’aquesta poc té a veure amb el de la sèrie d’anime. Les Mazoni no apareixen i l’objectiu de Harlock n’és un altre. La pel·lícula només agafa el referent visual i va a la seva com un reboot autèntic. Una pena. Ja us dic que els fans del capità se’ls veia molt cabrejats després de la projecció. L’animació és digital en 3D. Els japonesos no han aconseguit l’evolució que Hollywood ha obtingut en aquesta tecnologia i els personatges semblen els de l’antiga adaptació en el mateix format de Final Fantasy. Els personatges es mostren estàtics, encartonats, i per les seves expressions facials semblen injectats de bótox.

La pel·lícula és entretinguda, però és una altra cosa, i no es fa reviure la nostra infància. De fet la pel·lícula cedeix el paper protagonista, no al capità, que més aviat és un secundari, si no a un tal Yama, que és una mena de clon jove de Harlock. Certament no m’ha agradat que el capità no fos el protagonista. La trama és simple, però ens la complica en la manera de narra-la, cercant una innecessària transcendentalisme, quan lo seu hagués estat buscar un retorn als orígens que ens frustra no haver viscut. La història costa de seguir, a vegades es fa incomprensible. És una pena perquè el projecte ho tenia tot, però ha renunciat amb excés a les seves arrels. Mirant enrere, Space Pirate és una oportunitat perduda.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Final Destination: Bloodlines

Warner ressuscita una de les franquícies de terror heretades de New Line Cinema. Cinc entregues d’aquesta saga es van estrenar entre el 2000 i el

Thunderbolts*

Pel·lícula que posa punt i final a una turbulenta fase 5 plena de baixos i pocs alts, que ha viscut Marvel Studios des del començament

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt