Recoi amb el Facebook

El dissabte es va tancar amb dues propostes força interessants. Comencem per Antisocial, una pel·lícula canadenca de terror, amb les xarxes socials com a gran protagonistes. I aquí rau l’originalitat de la proposta. La peli comença amb una epidèmia que es va estenent ràpidament per tot el món durant la nit de cap d’any. Els protagonistes són cinc universitaris que el celebraran tancats a la seva casa. Quan l’epidèmia s’estengui serà qüestió de no deixar entrar ningú. Però què passaria si el que fa estendre l’epidèmia és a dins i no fora? Antisocial fa un ús integral i intel·ligent dels facebooks, skypes i similars. Antisocial és molt recomanable perquè integra l’addicció moderna a les xarxes socials amb l’slasher.

I per finalitzar Contracted, una peli que la idea és molt bona, però que en el desenvolupament es perd, perquè de fet, no s’havia fet mai una pel·lícula que explica el que fa aquesta. És en la seqüència final on es descobreix tot, ja que és el punt on comencen la resta de pel·lícules d’aquest tema. I no puc explicar res més perquè no la vull rebentar. En tot cas, veurem com una suposada lesbiana, després de practicar sexe amb un desconegut, veurà com el seu cos comença a canviar, però sense saber en què s’està transformant. Segurament en un curt funcionaria molt bé, però el llarg es ressent d’estirar en excés un xiclet que no dóna més. Igualment es deixa veure.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i