Werewolves within (Un hombre lobo entre nosotros)

Comèdia sobre homes llop que tot i que intenta ser una festa i fer-nos riure, no ho aconsegueix. La pel·lícula està produïda per Ubisoft i adapta un dels seus videojocs multijugador.

Werewolves within és una mena de versió dels Deu negrets d’Agatha Christie i porta el gènere del whodunit als licantrops. Aquí no es tracta tant de trobar l’assassí, a l’estil Cluedo, sinó d’esbrinar quin dels protagonistes és l’home llop que s’està cruspint a la resta.

L’acció transcorre en una petita comunitat d’un poble de muntanya. Acaba d’arribar un nou agent que comptarà amb l’ajuda de la cartera per fer front a un munt de personatges desagradables que formen part del poble i a la investigació de la identitat del licantrop. Per fer-ho fàcil, decideixen tancar-se tots en un hotel i vigilar-se entre ells.

Werewolves within és molt menys graciosa del que pretén i està totalment mancada d’espurna. Tot i que ens va mostrant de tant en tant algun assassinat per cridar-nos l’atenció, està molt continguda i li falta deixar-se anar.  El més interessant és els diferents girs que ens va mostrant la història. Dels personatges em quedo amb els dos protagonistes que interpreten Sam Richardson i Mylana Vayntrub. La resta estan fets com a carn de canó per a ser cruspits i esperes que passi abans no tornin a obrir la boca.

Werewolves within acaba avorrint, l’humor no funciona i els personatges no passen de l’estereotip.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Idea of You

Comèdia romàntica de manual, en què destaca per damunt de tot Anne Hathaway i la bona química amb Nicholas Galitzine (Mary & George). Dirigeix Michael

Challengers

Darrera pel·lícula de Luca Guadagnino, responsable de Call Me by Your Name, Suspiria i Bones and All.  Challengers és un triangle amorós competitiu entre dos

The First Omen

Sorprenent debut en el cinema d’Arkasha Stevenson, en la que és una seqüela d’un clàssic del cinema de terror, La profecia, de 1976, que va

Ferrari

Michael Mann és un director que sempre ha dirigit títols amb un ritme frenètic i que té molta mà per les escenes d’acció. Títols com