The Owners (Los propietarios)

Maise Williams, l’Ayra de Game of Thrones, protagonitza The Owners, una comèdia negra, entretinguda, però fàcil d’oblidar. El pitjor és que en acabar tens la sensació que aquesta pel·lícula ja l’havies vista.

Ambientada en els anys noranta en un poblet rural d’Anglaterra, seguim a un grup d’amics que són uns autèntics fracassats. El líder del grup ha planificat robar a la casa dels Huggins, una parella d’avis que tenen una casa fantàstica als afores. Un dels joves sap que en el soterrani hi ha la caixa forta. Tot sembla molt fàcil: entrar, obrir la caixa i sortir abans que els Huggins tornin a casa, però la cosa es complicarà i no tots els personatges acabaran essent el que aparenten.

El requisit imprescindible per gaudir aquesta pel·lícula és aparcar qualsevol senyal de lògica argumental perquè la trama no s’aguanta per enlloc. El salt de fe que has de fer per entrar-hi és enorme. En canvi, la violència de la pel·lícula és seca, les escenes són crues, de les que fan mal de debò.

Del repartiment em quedo amb Sylvester McCoy, que és capaç de fer-nos oblidar la irrellevància de la proposta. McCoy, que va ser el setè Doctor Who, ens regala una interpretació que sola paga el preu de l’entrada. Sobre la resta del repartiment, em costa dir res de bo, ja que els protagonistes són del tot insuportables. Si en algun moment el director ha buscat que sentim alguna mena d’empatia, ha fracassat, amb l’excepció del personatge de Maise Williams i no gràcies al guió sinó a l’afecte que el públic té a l’actriu. La resta dels personatges, qualsevol cosa que els passi, se la mereixen.

The Owners és una pel·lícula dolentota que no obstant això, resulta un plaer culpable que es deixa veure. Maise Williams es mereixia aparèixer en una pel·lícula millor que aquesta.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Últimes ressenyes

Insidious: The Red Door

Cinquena entrega de la saga Insidious. Tot i que no han dit que sigui la darrera, tanca una vegada més la història de la família

El exorcista: Creyente

Sisena entrega de la saga El exorcista, que continua el clàssic de William Friedkin del 1973. El cas és cap de les seqüeles i preqüeles

Cobweb

Samuel Bodin fa el salt de França a Hollywood a Cobweb, una pel·lícula de terror de baix pressupost, que li pesen els tòpics del gènere,

No One Will Save You

El terror té molts subgèneres. Quan en barreges varis sempre és arriscat i puges l’aposta. No One Will Save You ho porta perfectament bé, mesclant

The Nun 2 (La monja 2)

L’extensió de l’univers The Conjuring (Expedient Warren), més enllà de la franquícia principal, no ha donat massa bon resultat creatiu. Un altre tema és la