Marxem de vacances

Ha arribat l’estiu i els que fem el Ningú no és perfecte, també ens agrada descansar unes setmanes i fer vacances.

Aquest estiu, no tenim previst fer el Ningú Summer Edition. Les estrenes cinematogràfiques importants han estat postposades fins a mitjans o finals d’agost i no té sentit fer-lo, tenint en compte que el programa consisteix a debatre i analitzar les pel·lícules de l’estiu. Així que aquest any aprofitarem per gravar material per la tardor.

Tornarem al setembre, però encara no tenim definida la data. La idea és tornar el 9 de setembre, si finalment durant l’agost s’estrenen les pel·lícules previstes, en cas contrari tornarem el 16 de setembre. Recordeu que ens podreu trobar en els horaris i emissores que figuren en l’espai Qui som, i també tindreu disponible el programa per a la seva descàrrega i escolta en aquest web i en els canals habituals de podcast.

Durant aquestes setmanes continuarem presents a Facebook, Twitter, Instagram i actualitzarem el blog, en què publicarem crítiques i us informarem de les novetats del Ningú no és perfecte de la temporada que ve.

Això vol dir que no hi haurà material nou en tot l’estiu? Alguna cosa hi haurà. En les setmanes que venen obrirem les portes a què us pugueu convertir en mecenes del Ningú no és perfecte. En el darrer programa de la temporada n’hem donat alguns detalls, però quan surti ja anunciarem a través de xarxes i en aquest web què heu de fer si voleu fer-vos mecenes.

Bon estiu i fins aviat!

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i