Marxem de vacances

Ha arribat l’estiu i els que fem el Ningú no és perfecte, també ens agrada descansar unes setmanes i fer vacances.

Aquest estiu, no tenim previst fer el Ningú Summer Edition. Les estrenes cinematogràfiques importants han estat postposades fins a mitjans o finals d’agost i no té sentit fer-lo, tenint en compte que el programa consisteix a debatre i analitzar les pel·lícules de l’estiu. Així que aquest any aprofitarem per gravar material per la tardor.

Tornarem al setembre, però encara no tenim definida la data. La idea és tornar el 9 de setembre, si finalment durant l’agost s’estrenen les pel·lícules previstes, en cas contrari tornarem el 16 de setembre. Recordeu que ens podreu trobar en els horaris i emissores que figuren en l’espai Qui som, i també tindreu disponible el programa per a la seva descàrrega i escolta en aquest web i en els canals habituals de podcast.

Durant aquestes setmanes continuarem presents a Facebook, Twitter, Instagram i actualitzarem el blog, en què publicarem crítiques i us informarem de les novetats del Ningú no és perfecte de la temporada que ve.

Això vol dir que no hi haurà material nou en tot l’estiu? Alguna cosa hi haurà. En les setmanes que venen obrirem les portes a què us pugueu convertir en mecenes del Ningú no és perfecte. En el darrer programa de la temporada n’hem donat alguns detalls, però quan surti ja anunciarem a través de xarxes i en aquest web què heu de fer si voleu fer-vos mecenes.

Bon estiu i fins aviat!

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Together

El debutant Michael Shanks dirigeix Together, una de les pel·lícules de terror més estimulants de la temporada. Shanks escriu i dirigeix aquesta pel·lícula després d’haver

The Long Walk

The Long Walk és una de les novel·les més importants de Stephen King que encara no havia tingut cap adaptació, malgrat els molts intents frustrats

Sonic 3: La pel·lícula

Paramount ha trobat un bon filó fent entreteniment familiar a partir del personatge de Sonic, provinent del videojoc de Sega. Després de diverses adaptacions animades

The Life of Chuck

Mike Flanagan s’ha convertit en un dels realitzadors que millor entén com adaptar a Stephen King al cinema. En aquesta ocasió adaptar un relat curt