Bloodthristy

Les dones licantropes és d’aquells subgèneres que els queda molt terreny per recórrer. La pena és que aquesta pel·lícula no li sap treure gens de suc i se’n va per altres camins.

Bloodthristy ens explica la història d’una cantant que després de triomfar amb un primer disc, està sota pressió perquè el segon mantingui el nivell. Per això, accepta l’oferta d’un famós productor musical amb un passat tèrbol que viu en una gran casa en el bosc. Aquest l’ajudarà a preparar els temes del nou disc, al mateix temps que els instints de la cantant deriven cap a l’animal.

Aquesta pel·lícula de licantrops serveix a la directora Amelia Moses per parlar-nos  de la inseguretat artística i la creativitat. En el cas de la protagonista, aquesta es manifesta quan deixa anar a la seva bèstia interior, una lloba assedegada de sang.

El més interessant de la proposta és la música. La protagonista, Lauren Beatty és també música i segurament serà per això que l’aspecte de les melodies i les lletres sobresurten per sobre una història de licantrops que toca tots els tòpics del gènere en un relat extremadament previsible, que fa que Bloodthristy no expliqui res de nou.

La direcció d’Amelia Moses és bona, però a la pel·lícula li falta ritme. La falta de pressupost i que llueixi com un telefilm, tampoc ajuda que les coses bones que té la pel·lícula sobresurtin el que haurien de fer-ho.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7

Companion

Companion és dirigida per Drew Hancock, productor de Barbarian, que també ha escrit aquesta pel·lícula, una obra que barreja diferents gèneres i ofereix diversos girs