La última lección

La última lección és una pel·lícula francesa força pertorbadora i interessant que vàrem poder veure a Sitges, però que li falta fons per ser una pel·lícula plenament satisfactòria.

El protagonista és un jove professor que s’ha de fer càrrec d’una classe pilot integrada per alumnes d’altes capacitats, que ha de substituir a un professor que va intentar suïcidar-se durant una classe.

La última lección juga amb elements de tensió de gènere en els moments en què el professor ha de fer front a l’arrogància i prepotència dels seus alumnes, que es creuen superiors a la resta per les seves altes capacitats, però totalment mancats d’aptituds i habilitats socials.

El caràcter obsessiu del mestre farà que s’involucri en situacions pertorbadores relacionades amb els seus alumnes.

La pel·lícula en alguns moments no deixa de tenir un caire que frega el surrealisme, sobretot en el seu desconcertant final.

El millor de la pel·lícula és que et manté interessat perquè el realitzador, Sébastien Marnier, és capaç de mantenir la tensió tot el metratge, però això no obsta perquè sigui una pel·lícula amb un ritme molt irregular.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Paddington in Peru

Dougal Wilson pren el relleu de Paul King, director de les dues primeres pel·lícules. El resultat es tradueix en la pèrdua de la capacitat de

The Fantastic Four: First Steps

Després d’anys d’intents fallits i adaptacions desiguals, Marvel per fi ha trobat la fórmula per portar Els Quatre Fantàstics al cinema com es mereixen. Aquesta

A Complete Unknown

James Mangold (Indiana Jones i el dial del destí, A la corda fluixa) dirigeix aquest biopic sobre Bob Dylan, que abasta des de principis fins

September 5

Fantàstica cinta periodística que encaixa com un guant amb Munich de Steven Spielberg. De fet, és la mateixa història, però vista des del punt de

Hell of a Summer

Els joveníssims actors Finn Wolfhard i Billy Bryk també tenen inquietuds darrere la càmera. Bryk va participar en un curt dirigit per Wolfhard i, junts