The Rental

Debut en la direcció de Dave Franco qui empès per prolífica trajectòria del seu germà James com a realitzador indie, ha decidit fer el seu propi camí. El resultat és The Rental una barreja entre dos subgèneres dins el terror com som el home invasion i el slasher.

Franco barreja intèrprets desconeguts i estrelles com Alison Brie, qui és la seva parella, i Dan Stevens, un actor que es mou constantment entre produccions independents i propostes comercials, per tenir un repartiment que cridi l’atenció. Pocs actors i actrius i un sol escenari, una casa, la recepta ideal per a qualsevol pel·lícula independent de baix pressupost.

The Rental no pretén inventar res i es mou de la manera comuna que ho fan aquestes pel·lícules. Després de la presentació dels personatges, és el torn de veure l’escenari i a poc a poc començaran a passar-los coses estranyes a aquest grup, a mesura que creix la inquietud de l’espectador. Si bé el guió no ens ofereix cap sorpresa de com s’esdevindrà l’acció, sí que al final li busca la gràcia en presentar-nos l’assassí i a explicar-nos el seu modus operandi. Pel que fa a la resta d’aspectes, bones interpretacions un bon ús dels silencis i sobretot un bon ritme de pel·lícula, que ens inquieta i crea tensió. És cert que ja li sabem els trucs, però malgrat això, funciona.

El que menys m’ha agradat són els personatges. Tots ells amb secrets, bastant desagradables i amb un comportament més propi d’adolescents que no pas de la seva edat. Això no m’ha fet empatitzar gens amb ells i la veritat és que em preocupava ben poc si l’assassí se’ls carregava o no.

Si esteu farts de veure pel·lícules de terror, The Rental serà una més a la llista amb la qual passareu una estona entretinguda, però que oblidareu per les seves poca transcendència. El millor de la pel·lícula? Que posa el nom de Dave Franco com un director a considerar. Recordem que és la seva primera pel·lícula i la veritat és que no ho sembla.

Menció a part per les localitzacions de la casa, a Oregon, que a qualsevol de nosaltres ens agradaria passar-hi un cap de setmana tranquil.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7

Companion

Companion és dirigida per Drew Hancock, productor de Barbarian, que també ha escrit aquesta pel·lícula, una obra que barreja diferents gèneres i ofereix diversos girs