Smallfoot

Producció que gira la història del ieti, però en aquesta ocasió és l’home de les neus qui descobreix un ésser humà.

Es tracta d’una pel·lícula de Warner Animation, productora que treballa més en el mercat domèstic que el cinematogràfic, però que recentment ens ha ofert molt bones pel·lícules com LEGO. La pel·lícula o Teen Titans Go!, la pel·lícula.

La pel·lícula està més encarada al públic infantil que l’adult, però els pares i mares també s’ho poden passar bé, ja que reivindica un clàssic, l’humor stapstick, molt present en una pel·lícula plena de caigudes burres i diverses pallassades. Més enllà d’això, Smallfoot també vol donar un missatge que ens qüestionen allò que ens diuen i que no ens ho creiem tot, que ho comproven per nosaltres mateixos. Així que Smallfoot no és tan superficial com pogués semblar. Encara que a la moralitat superficial se li vegi el llautó, el missatge és necessari en una societat en què ens deixem manipular per les imatges i les informacions que selectivament ens mostren els mitjans de comunicació, al servei de grups empresarials i partits polítics: També us ho dic que la realitat és menys simpàtica aquests que el mestre de les pedres, que no deixa de fer el que fa amb bona intenció, tot i que equivocadament.

La pel·lícula conté bons números musicals. Tot i que no està plena de cançons, sí que hi ha algunes cançons, però tampoc espatllen el ritme de la trama a aquells que els pugui molestar. No obstant, la qualitat dels temes està prou bé perquè tothom els pugui gaudir.

Smallfoot és una pel·lícula d’animació lleugera, sense cap altra intenció que entretenir, sobretot als menuts. No hi trobareu cap novetat i segurament tot sigui molt previsible, però entreté.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i