Recoi amb el Facebook

El dissabte es va tancar amb dues propostes força interessants. Comencem per Antisocial, una pel·lícula canadenca de terror, amb les xarxes socials com a gran protagonistes. I aquí rau l’originalitat de la proposta. La peli comença amb una epidèmia que es va estenent ràpidament per tot el món durant la nit de cap d’any. Els protagonistes són cinc universitaris que el celebraran tancats a la seva casa. Quan l’epidèmia s’estengui serà qüestió de no deixar entrar ningú. Però què passaria si el que fa estendre l’epidèmia és a dins i no fora? Antisocial fa un ús integral i intel·ligent dels facebooks, skypes i similars. Antisocial és molt recomanable perquè integra l’addicció moderna a les xarxes socials amb l’slasher.

I per finalitzar Contracted, una peli que la idea és molt bona, però que en el desenvolupament es perd, perquè de fet, no s’havia fet mai una pel·lícula que explica el que fa aquesta. És en la seqüència final on es descobreix tot, ja que és el punt on comencen la resta de pel·lícules d’aquest tema. I no puc explicar res més perquè no la vull rebentar. En tot cas, veurem com una suposada lesbiana, després de practicar sexe amb un desconegut, veurà com el seu cos comença a canviar, però sense saber en què s’està transformant. Segurament en un curt funcionaria molt bé, però el llarg es ressent d’estirar en excés un xiclet que no dóna més. Igualment es deixa veure.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Final Destination: Bloodlines

Warner ressuscita una de les franquícies de terror heretades de New Line Cinema. Cinc entregues d’aquesta saga es van estrenar entre el 2000 i el

Thunderbolts*

Pel·lícula que posa punt i final a una turbulenta fase 5 plena de baixos i pocs alts, que ha viscut Marvel Studios des del començament

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt