Proyecto Lázaro

Mateo Gil, antic guionista d’Amenábar, dirigeix aquesta pel·lícula interessant, però irregular, que es queda a mig camí i que destil·la una innecessàries ganes de transcendir.

Tom Hughes interpreta Marc, un home que és ressuscitat després de passar els últims 70 anys congelat. A partir d’aquí la història principal es retraurà al passat i veurem com li diagnostiquen una malaltia sense cura. Incapaç d’acceptar la seva mort, comptarà amb l’ajuda de l’amor de la seva vida, Naomi (Oona Chaplin), un cop prengui la decisió més difícil que hagi pres mai, acceptar la seva mort i congelar-se.

La pel·lícula peca d’ambiciosa i corre el perill, per qüestions formals, de ser igual de buida que el famós anunci anual de cervesa, al qual recorda en diversos fragments del metratge. Una pena, perquè contenia potencial per reflexions molt interessants i es queda només amb la superfície sense aprofundir en la part filosòfica, la veritablement interessant, per sobre d’una repetitiva història d’amor.

Tècnicament està molt ben aconseguida per ser una proposta espanyola de ciència-ficció, perquè no se’n fan, excepte estranyes excepcions. Mateo Gil, almenys, ha estat capaç que amb un pressupost baix, la pel·lícula visualment llueixi satisfactòriament i interessant, malauradament el problema està en el contingut de la història.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Últimes ressenyes

Pinotxo de Guillermo del Toro

Guillermo del Toro no és un acabat d’arribar en l’animació. Ell ha estat un dels creadors de sèries com Trollhunters, Tales of Arcadia i ha

The Menu

Mark Mylod dirigeix aquesta comèdia negra satírica sobre l’alta cuina que més que pel director, crida l’atenció pels productors, l’humorista Will Ferrel i el director

Violent Night

Després de l’esbojarrada i divertidíssima El viatge (The Trip), el noruec Tommy Wirkola va rebre el guió de Violent Night de la productora 87North i

Christmas Bloody Christmas

Aprofito que s’han acabat les festes per escriure sobre Christmas Bloody Christmas, que vam poder veure al darrer Festival de Sitges i que acaba d’estrenar-se