Keepers, el misterio del faro

Thriller psicològic basat en la llegenda de l’illa de Flannan i protagonitzat per Gerard Butler, Peter Mullan i Connor Swindells.

La pel·lícula ens narra com tres treballadors que viuen aïllats en un far, es topen amb un bot que conté una caixa amb una fortuna que significaria la seva jubilació i abandonar una vida dura de treball. Un dia, uns visitants inesperats arriben a l’illa del far, probablement buscant la caixa.

Keepers, el misterio del faro és una pel·lícula que ja hem vist abans, però millor feta. El problema principal és que és lenta fins a la desesperació, triga una hora a començar-te a explicar alguna cosa. Si l’objectiu era transmetre’ns la sensació d’avorriment i tedi que passen els tres protagonistes, dia a dia, en el far, felicitats. Aquesta primera hora passa com si fos un dia sencer. La cosa es comença a posar interessant passada aquesta hora, però ja és massa tard perquè la pel·lícula remunti.

El més destacable de Keepers, el misterio del faro és la interpretació de Gerard Butler, el paisatge i la seva atmosfera.

No obstant això, no compensa una primera hora en què el director ens ha pres el pèl en una pel·lícula amb un guió molt fluix i un ritme que no fa res més que desesperar a l’espectador amb una durada injustificable. Em quedo amb la fotografia, la inquietant ambientació i els tres actors, sobretot amb Butler. Però, res d’això salva a la pel·lícula del naufragi i la mediocritat.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Argylle

Matthew Vaughn obre camí cap a una nova franquícia d’acció, comèdia i espionatge amb Argylle. Després que en els darrers deu anys s’hagi dedicat gairebé

Avatar: Fire and Ash

James Cameron ha estat, durant dècades, el gran visionari del cinema comercial. Només cal recordar què van significar The Abyss, Terminator 2: Judgment Day, Titanic

One Batlle After Another

Quatre anys ha trigat Paul Thomas Anderson a fer una nova pel·lícula. Recordem que la darrera va ser Licorice Pizza. Una batalla tras otra és

Wicked: For Good

Segona part de Wicked (2024), la pel·lícula musical basada en el muntatge teatral de 2003, inspirat en el llibre de 1995 de Gregory Maguire que

Predator: Badlands

Setena entrega de la saga, a part, hi ha els dos crossovers amb la saga Alien, que solien ser considerats fora del cànon, però que