Historias de fantasmas

Pel·lícula de terror britànica que va ser presentada a la secció Noves Visions de Sitges i que recentment ens ha arribat en plataformes digitals.

Historias de fantasmas està basada l’obra teatral de Jeremy Dyson i Andy Nyman, els quals ells mateixos han traslladat al cinema. Al final en resulta un film irregular sobre tres relats diferents que veurem com s’ajunten a través de la figura d’un científic escèptic en el paranormal que s’embarca en la investigació de tres casos d’aparicions: un sobre un psiquiàtric abandonat, un altre relacionat amb un accident de trànsit i un últim sobre l’esperit d’un nounat.

Historias de fantasmas és una pel·lícula fallida tot i comptar amb un grapat d’actors britànics més o menys coneguts, però tots ells desaprofitats, sobretot Martin Freeman. De fet, de la tercera història només se salva Freeman si és que es pot salvar alguna cosa. En tot cas, la pel·lícula no vol ser episòdica, tot i que ho és, ja que intenta lligar la trama de les tres històries de mala manera. Seria millor que ni ho hagués intentat.

Les tres històries no aconsegueixen el seu suposat objectiu, que d’entrada és fer por, l’atmosfera resulta forçada i les històries tampoc desperten el nostre interès. Els tres relats em van resultar poc interessants i avorrits, des del seu primer respectiu minut vaig haver de fer esforços per acabar la pel·lícula.

No sé si l’obra de teatre era bona, però l’adaptació en cinema no funciona de cap de les maneres. A Historias de fantasmas no hi trobareu res de nou a l’horitzó, només tones d’avorriment.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The First Omen

Sorprenent debut en el cinema d’Arkasha Stevenson, en la que és una seqüela d’un clàssic del cinema de terror, La profecia, de 1976, que va

Ferrari

Michael Mann és un director que sempre ha dirigit títols amb un ritme frenètic i que té molta mà per les escenes d’acció. Títols com

Civil War

Alex Garland abandona la ciència-ficció per oferir-nos una distopia molt a prop de la nostra realitat. Per aquest motiu ens trobem davant la pel·lícula més

How to Have Sex

Molly Manning Walker és una directora de fotografia que debuta en la direcció amb How to Have Sex, un drama britànic adolescent, que es va