El regalo

Thriller estrenat a SITGES 2015 el qual, sota una aparença inicial de telefilm, acaba deixant sensacions boníssimes.

El regalo ens presenta a una parella, Simon i Robyn que s’acaben de mudar a un barri confortable després que ell hagi trobat una bona feina. Un dia, de casualitat, es troben a Gordo, un antic company d’escola de Simon. Gordo es presta voluntariós a ajudar a la parella, però poc a poc comença a fer-los regals i visites inesperades que rosen l’intrusisme, cosa que molesta a Simon. A partir d’aquest moment començarem a veure que alguna cosa hi ha entre el passat de Simon i Gordo que desconeixem i que ens pot fer pensar que les coses no són el que semblen.

El director és l’actor Joel Edgerton, que debuta amb aquesta pel·lícula darrera la càmera i interpreta també el personatge de Gordo. Edgerton pretenia fer un primer acte semblant a Atracción fatal per posteriorment derivar a una cosa diferent. I és quan es produeix aquest canvi quan cal aplaudir la pel·lícula ben fort. Al cantó d’Edgerton, trobem a la parella protagonista interpretada per Jason Bateman i Rebecca Hall. És precisament Bateman que s’emporta el pes interpretatiu més gran i ens ofereix els matisos ocults que necessita el seu personatge.

Edgerton ha sabut moure’s dins el terreny de lo habitual i previsible per, en un moment donat, sorprendre a l’espectador i oferir just allò que no t’esperes per la convencionalitat amb la que es desenvolupa el relat fins aleshores.

El regalo és tota una lliçó, més psicològica que física, als abusadors escolars i les conseqüències del bullying. Tant sols hem d’aguantar una mica perquè lo previsible del relat fins a cert punt pot cansar a l’espectador, però de cop adquireix nova vida i sense ser gran cosa, acaba resultant una pel·lícula prou estimulant.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The First Omen

Sorprenent debut en el cinema d’Arkasha Stevenson, en la que és una seqüela d’un clàssic del cinema de terror, La profecia, de 1976, que va

Ferrari

Michael Mann és un director que sempre ha dirigit títols amb un ritme frenètic i que té molta mà per les escenes d’acció. Títols com

Civil War

Alex Garland abandona la ciència-ficció per oferir-nos una distopia molt a prop de la nostra realitat. Per aquest motiu ens trobem davant la pel·lícula més

How to Have Sex

Molly Manning Walker és una directora de fotografia que debuta en la direcció amb How to Have Sex, un drama britànic adolescent, que es va