Eighth Grade

Eighth grade és una nova pel·lícula sobre el pas de la infantesa a l’adolescència, un coming-of-age molt original que ha dirigit el jove actor de comèdia Bo Burnham. El repartiment està encapçalat per Elsie Fisher, que havíem vist en la segona temporada de Castle Rock. Ella és Kayla, una nena de tretze anys que es troba en els darrers dies de vuitè i pocs mesos abans de començar la secundària. En l’escola no és pas gens popular i té les esperances posades en la secundària i que allí pugui desenvolupar el seu potencial i superar la timidesa.

El més destacable de la pel·lícula és de quina manera aconsegueix posar-se en el cap d’una nena de tretze anys i que totes les seves reaccions i comportaments siguin les naturals de la seva edat, amb les coses bones i dolentes.

La naturalitat en què ho explica fa brillar aquesta pel·lícula emotiva, propera a la comèdia i sense dramatismes. Les relacions amb els companys i companyes de classe, la seva actitud en les xarxes socials, la relació particular el seu pare i les noves amistats i pors que comencen a manifestar-se en la seva primera connexió amb el que serà la seva vida en l’institut.

Atenció a com tracta el tema de les xarxes, per una banda l’aïllament i l’assetjament i al mateix temps un espai en què poder trencar la vergonya de mostrar-se tal com és.

Tot això funciona gràcies a Elsie Fisher, un encert de càsting que mostra a la perfecció el que ens vol explicar el guió. Eighth grade és un coming-of-age modern que retrata a la perfecció l’angoixa de ser un adolescent en l’època de les xarxes socials.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Últimes ressenyes

Totally Killer

Totally Killer va ser l’aposta de Prime, a través de Blumhouse Television, per la temporada de Halloween d’aquest any. Un encert si aposteu per ella.

Insidious: The Red Door

Cinquena entrega de la saga Insidious. Tot i que no han dit que sigui la darrera, tanca una vegada més la història de la família

El exorcista: Creyente

Sisena entrega de la saga El exorcista, que continua el clàssic de William Friedkin del 1973. El cas és cap de les seqüeles i preqüeles

Cobweb

Samuel Bodin fa el salt de França a Hollywood a Cobweb, una pel·lícula de terror de baix pressupost, que li pesen els tòpics del gènere,

No One Will Save You

El terror té molts subgèneres. Quan en barreges varis sempre és arriscat i puges l’aposta. No One Will Save You ho porta perfectament bé, mesclant