Beast

Pel·lícula que vàrem poder veure a Sitges. Situada en una petita comunitat, un misteriós foraster, Pascal, ajuda una dona, Moll, a fugir de la seva opressiva família. Quan acusin l’home d’haver comès una sèrie de brutals assassinats, ella el defensarà a tot preu.

Els protagonistes són el músic Johnny Flynn i l’actriu irlandesa Jessie Buckley.

Beast és un inquietant thriller sobre el dubte, en aquest cas de la protagonista, que s’ha anat a viure amb un desconegut sobre què s’estén l’ombra del dubte de si és o no un assassí. Per altra banda, dubtarà també d’ella mateixa quan descobreixi pistes que la porten a pensar, i que visualitzem com espectadors una sèrie d’imatges, oníriques o no, d’una activitat nocturna de la qual no n’és conscient.

Jessie Buckley es menja la pel·lícula ella soleta. Interpreta a aquesta noia, controlada per la seva família, que la tracta amb condescendència i inferioritat en comparació amb els seus germans. Així, quan es troba a un home que representa tot allò que és contrari a la seva burgesa i acomodada família, si sentirà atreta immediatament.

Beast és una pel·lícula estranya, però que té una tensió que t’atrapa. No deixa d’introduir constantment diferents elements que acabaran per explotar. La pel·lícula és el debut de Michael Pearce en aquest thriller psicosexual que aporta coses noves a un argument ja vist.

Un dels elements importants de la pel·lícula és la seva ambientació, l’arxipèlag de Jersey, que li dona una personalitat única. Un indret salvatge amb consonància respecte als personatges principals.

El millor de Beast és la química dels dos protagonistes i els moments de tensió entre ells, juntament amb el fet d’aconseguir que com espectadors dubtem una vegada i una altra de la seva veritable naturalesa.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Final Destination: Bloodlines

Warner ressuscita una de les franquícies de terror heretades de New Line Cinema. Cinc entregues d’aquesta saga es van estrenar entre el 2000 i el

Thunderbolts*

Pel·lícula que posa punt i final a una turbulenta fase 5 plena de baixos i pocs alts, que ha viscut Marvel Studios des del començament

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt