Paradise Hills

Debut de la directora espanyola Alice Waddington que sincerament, després de veure la pel·lícula, valdria més que no s’haguera produït. L’acompanya en el desastre un guió del realitzador Nacho Vigalondo.

Emma Roberts interpreta a Uma, una jove que es desperta en una illa anomenada Paradise, on es troba un centre de rehabilitació, “spa”, “resort” i… quelcom de més sinistre que tot això. La Duquessa, interpretada per Milla Jovovich, és qui dirigeix el centre, destinat a dones de classe alta com l’Uma, qui aviat descobrirà que el lloc dista molt de ser paradisíac.

Tothom ha volgut destacar-hi, per destacar alguna cosa, el seu aspecte visual que l’únic que denota és les bones intencions de fer alguna cosa diferent, però amb un pressupost insuficient al final acabes essent un insuls producte de l’Hacendado.

El pitjor de la pel·lícula està en una direcció mediocre, sobretot en les actrius. No m’estranyaria que tal com està la justícia espanyola, a Alice Waddington li acabin imputant sedició per desaprofitar el talent d’Emma Roberts i Milla Jovovich.

Després d’una primera hora soporífera, arranca l’autèntica història. La pel·lícula no comença a elaborar una trama fins a la darrera mitja hora. I resulta que tampoc és res original ni està presentat de manera que aporti res de nou o interessant. I digue-m’ho clar, Michael Bay ho va fer millor. Els que l’hagin vist ja m’entendran.

Paradise Hills és una pel·lícula ampul·losa i avorrida, que es mou entre la cultura “hippie” i els filtres d’Instagram.

 

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Music by John Williams

Documental estrenat a Disney+, produït per Amblin i Lucasfilm, per homenatjar en vida el compositor de bandes sonores més important de la història del cinema:

Juror #2

A can Warner ja fa temps que no toquen ni quarts ni hores. La polèmica amb l’estrena de Juror #2 n’és una més per a

Emilia Pérez

Jacques Audiard, realitzador francès de títols com Un profeta, De óxido y hueso i The Sisters Brothers torna amb Emila Pérez, el projecte més gran

The Brutalist

Tercera pel·lícula de Brady Corbet, després de Vox Lux (2018) i The Childhood of a Leader (2015). No obstant això, podria ser que coneguéssiu Corbet

The Order

Justin Kurzel torna a incidir en el terrorisme intern. Ja ho va fer a Nitram, en aquell cas a la seva Austràlia natal, i ara