Yo, Frankenstein

El productor Kevin Grevioux pensava que fàcilment podria repetir l’èxit d’Underworld. La primera presentava a vampirs i licantrops en una batalla ancestral, que incorporava una història d’amor a l’estil Romeu i Julieta. En conjunt no estava malament gràcies a una Kate Beckinsale embotida en cuir i a la tasca del realitzador Len Wiseman. Aquesta va acabar produint una sèrie de seqüeles i preqüeles que han estat força lamentables. Amb un producte més que esgotat, Grevioux va decidir que repetiria la fórmula. En aquesta ocasió els bàndols en guerra serien les gàrgoles i els dimonis, i la història d’amor la protagonitzaria el monstre de Frankeinsten, convertit en una heroi d’acció per a l’ocasió, i una humana. El resultat és un despropòsit que cal evitar com sigui.

El millor de la pel·lícula és la seva durada, 80 minuts, pel que tampoc allarga l’agonia de l’espectador, que pateix per la seva salut mentre l’està veient. La pel·lícula és un seguit de manca d’idees i tòpics que es succeeixen sense solució de continuïtat. Per no funcionar, no funciona el seu protagonista principal un Aaron Eckhart, nou prou enlletgit per ser Frankeinstein que demostra que això de ser heroi d’acció no és lo seu, malgrat la musculatura que li han donat. Un Vin Diesel hagués estat més creïble, per dir alguna cosa. L’altre cosa que tampoc funciona és el guió, per dolent i inexistent. Quatre línies de diàleg i cops de puny i batalletes aquí i allà.

Yo, Frankeisntein és producte destinat a ser pura sèrie B, i ha estat fet pesant en un blockbuster que podria competir amb les grans estrenes. El pitjor de tot és que es pren molt seriosament a sí mateixa, i el sentit de l’humor d’aquesta és inexistent. I em pregunto com han gastat els 65 milions que ha costat això? Ha estat en aquests efectes especials de fireta que inunden cada minuts de pel·lícula?

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7

Companion

Companion és dirigida per Drew Hancock, productor de Barbarian, que també ha escrit aquesta pel·lícula, una obra que barreja diferents gèneres i ofereix diversos girs