Mike y Dave buscan rollo serio

El punt de partida d’aquesta pel·lícula neix quan els germans Mike i Dave Stangle van penjar a Craiglist, una web de classificats, un anunci en què sol·licitaven una cita doble per anar a un casament. Van rebre milers de respostes i van captar l’atenció dels mitjans. Durant un mes van tenir tantes cites com va ser possible. L’experiència els va portar a escriure un llibre que és en el que es basa aquesta pel·lícula que protagonitzen Zac Efron, Adam DeVine, Anna Kendrick i Aubrey Plaza.

El resultat és un autèntic despropòsit de dalt a baix. Una comèdia que vol posar a les noies en el paper que tradicionalment la comèdia d’humor sexual i escatològic americana ha atorgat als nois. Aquesta és la gran innovació que proposta aquesta pel·lícula. I ja està. Més que preocupar-se en girar els papers, els guionistes podrien haver ideat uns gags que no estiguessin tant vistos i uns diàlegs que fessin gràcia. L’agreujant és que desaprofiten un repartiment prou atractiu per una pel·lícula que si no s’hagués arribat a fer, ara mateix estaríem aplaudint. Una pena, perquè sí que existeix alguna cosa explicar, malgrat que hagin hagut de recórrer en els classificats.

Mike y Dave buscan rollo serio fa un pas cap el gamberrisme i dos cap a allò convencional. Construïda com un patchwork de moltes altres comèdies molt millor que aquesta, segueix el manual de la comèdia americana gamberra. No és la pitjor comèdia del món, però avorreix i no fa gràcia i això sí que és el pitjor que li pot passar a una comèdia, malgrat els esforços de les actrius i actors.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i