La cueva

Enèsim  found footage que és més de lo mateix i de lo de sempre, on la originalitat brilla per la seva absència. En favor del projecte direm que és una pel·lícula amateur que ha aconseguit arribar en sales comercials, i que sap compensar i dissimular la falta de recursos. El problema és que està construïda sobre un gènere cremat en el que només poden destacar aquells projectes capaços d’aportar coses noves.

En aquesta ocasió, els protagonistes són un grups d’amics, del que costa deduir quin és el més curt de gambals de tots ells, que es fiquen en una cova i no saben com sortir-ne. Passen els dies i hauran de prendre decisions desesperades si volen continuar en vida. A part de ser lo de sempre, i la nul·la empatia de l’espectador envers aquests personatges, se li ha de reconèixer que crea una bona sensació d’angoixa.

I pregunto jo, tant costava fer un personatge simpàtic amb el que l’espectador es pogués identificar? I és que veient-los com actuen, esperes que cap dels protagonistes aconsegueixi sortint-ne.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Music by John Williams

Documental estrenat a Disney+, produït per Amblin i Lucasfilm, per homenatjar en vida el compositor de bandes sonores més important de la història del cinema:

Juror #2

A can Warner ja fa temps que no toquen ni quarts ni hores. La polèmica amb l’estrena de Juror #2 n’és una més per a

Emilia Pérez

Jacques Audiard, realitzador francès de títols com Un profeta, De óxido y hueso i The Sisters Brothers torna amb Emila Pérez, el projecte més gran

The Brutalist

Tercera pel·lícula de Brady Corbet, després de Vox Lux (2018) i The Childhood of a Leader (2015). No obstant això, podria ser que coneguéssiu Corbet

The Order

Justin Kurzel torna a incidir en el terrorisme intern. Ja ho va fer a Nitram, en aquell cas a la seva Austràlia natal, i ara