Astérix: El secreto de la poción màgica

Després de l’èxit d’Astèrix: la residència dels déus, arriba la segona pel·lícula del personatge feta amb animació digital. Basada en els personatges creats per René Goscinny i Albert Uderzo, en aquesta ocasió es tracta d’una obra original, per tant, a diferència de l’anterior, no està basada en cap àlbum d’Astèrix.

El druida Panoramix s’enfronta a la seva mortalitat quan reflexiona sobre qui s’encarregaria de preparar la seva posició màgica, que dona força sobrehumana a qui la pren, en el cas que ell no hi fos.

Acompanyat d’Astèrix i Obèlix, Panoramix recorrerà tota la Gàl·lia a la recerca d’un druida digne de conèixer el secret de la poció màgica, i assegurar el futur del seu poblet.

El secreto de la poción màgica es ressent del fet que no estigui basada en cap àlbum de René Goscinny, que al mateix temps representa un avantatge i un inconvenient. L’avantatge, és que no s’ha de lligar en res concret, pot explicar la seva història i aprofitar per donar tridimensionalitat als personatges femenins; l’inconvenient, és la manca de brillantor dels diàlegs i a confeccionar una història més satírica i no tan blanca. Una de les novetats que hi podem trobar en aquesta pel·lícula, són algunes referències a la cultura popular actual.

No obstant això, es tracta d’una pel·lícula entretinguda que farà les delícies dels més menuts, ja que està plena de personatges entranyables i, tot i que la història no pretén fer cap crítica ni molestar a ningú, els personatges es mantenen fidels al seu esperit original.

Tot i ser inferior a Astèrix: la residència dels déus, aquesta nova pel·lícula confirma que l’animació digital li cau molt bé en aquests personatges i que amb històries una mica més complexes o amb més capes que aquesta, hi ha camí per millorar i treure més suc a aquests excel·lents personatges.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i