Animal de compañía (Pet)

Carles Torrens dirigeix aquesta pel·lícula després d’una bona proposta de terror amb Emergo. Malauradament Animal de compañía no li ha sortit tan bé.

Seth i Holly són dues persones aïllades que tenen molt més en comú que no es pensen. Seth, qui treballa de vigilant en una gossera, s’obsessiona amb Holly, una excompanya de l’escola amb la qual es retroba de casualitat en un bar i a la que comença assetjar per les xarxes socials. Finalment l’acaba segrestant i la tanca en una de les gàbies de la gossera, en un espai d’accés restringit. L’espectador veurà com la línia entre l’assetjador i víctima cada vegada es tornarà més difusa.

Animal de compañía és una pel·lícula de gènere de baix pressupost que trontolla per la part d’un guió que camina per la corda fluixa per portar-te en el lloc vol, per sobre d’on necessita arribar. El gir final és excessivament poc creïble, tot i que aconsegueix sorprendre.

Pel que fa als actors em quedo amb la interpretació de Ksenia Solo per sobre la de Dominic Monaghan (Lost), que continua tenint un aspecte de bon jan, per més que la pel·lícula ens intenta vendre el contrari. Els intèrprets fan bé la seva feina, però amb uns diàlegs que no passen del tòpic i un retrat mol fàcil, no poden fer miracles.

El millor és la posada en escena, en les parts més negres i gore, quan la pel·lícula aposta més decididament per ser una proposta de gènere.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Paddington in Peru

Dougal Wilson pren el relleu de Paul King, director de les dues primeres pel·lícules. El resultat es tradueix en la pèrdua de la capacitat de

The Fantastic Four: First Steps

Després d’anys d’intents fallits i adaptacions desiguals, Marvel per fi ha trobat la fórmula per portar Els Quatre Fantàstics al cinema com es mereixen. Aquesta

A Complete Unknown

James Mangold (Indiana Jones i el dial del destí, A la corda fluixa) dirigeix aquest biopic sobre Bob Dylan, que abasta des de principis fins

September 5

Fantàstica cinta periodística que encaixa com un guant amb Munich de Steven Spielberg. De fet, és la mateixa història, però vista des del punt de

Hell of a Summer

Els joveníssims actors Finn Wolfhard i Billy Bryk també tenen inquietuds darrere la càmera. Bryk va participar en un curt dirigit per Wolfhard i, junts