The Sex of the Dammed

El dilluns es va completar amb Kiss of the Dammed, pel·lícula de Xan Cassavetes, filla de John i germana de Nick. La pel·lícula és una aproximació romàntica al vampirisme. De fet, que els protagonistes siguin vampirs és part de l’escenari, però podrien no ser-ho i funcionaria igual. Tot comença en un videoclub, suposo que per buscar un referent actual a una cosa tan antiga com els vampirs. Allí, Paolo, un guionista de cinema, coneixerà a Djuna, una vampiressa. Ràpidament s’enamoren i ella el converteix immediatament. La pel·lícula enlloc de centrar-se en les sensacions d’ell com a nou vampir, ho fa en l’arribada de la germana de Djuna, una vampiressa que no portarà pocs problemes a la seva germana. La pel·lícula té un contingut eròtic i sexual molt potent, que sempre va bé a les nits del Festival. Kiss of Dammed juga amb vampirs que es mouen en un món glamurós, que ens mostra tot el que Crepúsculo ha negat al éssers de la nit. La fotografia és un dels elements més ben cuidats de la pel·lícula, que esdevé una proposta molt recomanable.

També varem poder veure We Are What We Are, remake americà d’una pel·lícula mexicana, sobre una família pobre de l’Amèrica profunda que per alimentar-se mata a persones per cuinar-les i cruspir-se-les. La pel·lícula s’allarga massa perquè la història no dona per mes i s’allarga amb una lentitud extrema. Quan es comença a animar és quan desenvolupa la conclusió, però llavors ja ha perdut a part del públic que l’estava veient. El remake no serveix per res, perquè repeteix els mateixos errors de l’original. Això sí, la darrera escena ha arrencat un aplaudiment massiu a la paleta. Després de The Green Inferno, We Are What We Are, és la segona pel·lícula amb temàtica caníbal d’aquest Festival.

I acabo amb Borgman del realitzador neerlandès, Alex van Warmerdam, que ha fet una pel·lícula que honora la terminació del seu cognom Warmerdam va arrencar un munt de rialles quan va ser mencionat pel presentador que estava a l’Auditori. El pobre director es devia quedar sense entendre perquè reia la gent amb el seu cognom.Us explico això perquè la peli és tant dolenta que tampoc us vull avorrir. Absurda al màxim, probablement s’endugui algun premi dels crítics. I és que cal fugir de totes les pel·lícules que obtenen un premi de la crítica. Deixaria que un homeless que no coneixeu de res es quedés a viure a casa vostra com aquell que no vol la cosa? Eh que no? Doncs no en parlem més.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7