Salyut-7: Héroes en el espacio

Sou dels que penseu que Apollo 13 va ser una oportunitat perduda? Creieu que de la pel·lícula dirigida per Ron Howard en podia haver sortit una pel·lícula emotiva i no una de mediocre? Això es corregeix a Salyut-7, héroes en el espacio. Es tracta d’una excel·lent producció russa que ens narra el seu Apollo 13, en aquest cas ens explica de forma emotiva i emocionat com uns cosmonautes russos són enviats a l’estació espacial russa Salyut-7 per reparar-la en plena Guerra Freda i durant la Guerra de les Galàxies entre els governs dels Estats Units i la U.R.S.S.

La pel·lícula té tot el que li faltava a Apollo 13, uns personatges que et creguessis i molta emoció.

Tècnicament és impecable, és més, conté 40 minuts gravats en gravetat zero de veritat, no la simulada que vam veure a Gravity.

La pel·lícula et manté amb l’ai al cor fins al final. Fins al punt que, durant la projecció, no vaig poder aguantar més i vaig decidir consultar a la Wikipedia com acabava la història perquè no podia més.

Salyut-7, héroes en el espacio és una pel·lícula amb molta emoció i feta amb el cor. Una història èpica, una pel·lícula èpica increïblement basada en fets reals.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Últimes ressenyes

Tetris

El Tetris és un dels millors videojocs de la història. No només és entretingut, encaixar les peces i fer Tetris és tremendament addictiu. Quan aquest

John Wick 4

Chad Stahelski i Keanu Reeves tanquen la saga John Wick en aquesta quarta entrega que havien de ser dues pel·lícules i que s’ha quedat en

The Sea Beast (El monstre marí)

Bonica pel·lícula d’aventures que barreja conceptes de Pirates del Carib, Master and Commander, Moby Dick i Com ensinistrar un drac, amb una animació espectacular i

To Leslie

Pel·lícula independent americana dirigida pel debutant Michael Morris en la que és la seva primera pel·lícula després de rodar molts anys capítols de sèries de