Coming Home in the Dark

Pel·lícula nova zelandesa dirigida pel debutant James Ashcroft que ens narra la història d’una família formada per la mare, el pare i un fill i una filla adolescents, que són atacats en un dia tranquil de senderisme enmig de la natura. El que podia semblar un atracament acaba en un acte d’extrema violència que conduirà a un segrest de la família sense que els atacants acabin d’aclarir quines són les seves intencions.

Come Home in the Dark comença de manera molt dura i contundent, de tal manera que deixa a l’espectador sense respiració. Però a mesura que avança la cinta, és incapaç de mantenir la tensió en el pràcticament escenari únic que és l’interior del cotxe familiar.

Un podria pensar que en anar-se descobrint a poc a poc la trama, la pel·lícula es tornaria més interessant, però el que ens trobem aquí és justament el contrari. Ja arribats al final i havent descobert la veritat sobre els personatges i les intencions dels dolents , ja estàs esgotat per la seva monotonia. Que al final et sigui igual què els passi als personatges, després d’un principi que ha estat un cop de puny a la cara de l’espectador, fa que no resulti satisfactòria perquè no ha aconseguit mantenir el ritme i enganxar a l’espectador.

Bàsicament, la pel·lícula es divideix en dues parts. Una que ens recorda a Haneke i el seu Funny Games i l’altra que és previsible i avorrida. També intenta reflexionar sobre la violència i fer-nos pensar si només els violents són culpables o també aquells que essent coneixedors d’uns fets, miren cap a una altra banda i no fan tes, sigui per por a represàlies o qualsevol altra excusa.

Come Home in the Dark és una d’aquelles tantes pel·lícules de gènere que tenen un bon punt de partida, una bona idea que no dona per una pel·lícula i que s’allarga i allarga perquè necessita omplir-la amb metratge amb l’afegit que no és capaç d’aportar res de nou a una història que ja hem vist mil i una vegades en el cinema.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Paddington in Peru

Dougal Wilson pren el relleu de Paul King, director de les dues primeres pel·lícules. El resultat es tradueix en la pèrdua de la capacitat de

The Fantastic Four: First Steps

Després d’anys d’intents fallits i adaptacions desiguals, Marvel per fi ha trobat la fórmula per portar Els Quatre Fantàstics al cinema com es mereixen. Aquesta

A Complete Unknown

James Mangold (Indiana Jones i el dial del destí, A la corda fluixa) dirigeix aquest biopic sobre Bob Dylan, que abasta des de principis fins

September 5

Fantàstica cinta periodística que encaixa com un guant amb Munich de Steven Spielberg. De fet, és la mateixa història, però vista des del punt de

Hell of a Summer

Els joveníssims actors Finn Wolfhard i Billy Bryk també tenen inquietuds darrere la càmera. Bryk va participar en un curt dirigit per Wolfhard i, junts