Coming Home in the Dark

Pel·lícula nova zelandesa dirigida pel debutant James Ashcroft que ens narra la història d’una família formada per la mare, el pare i un fill i una filla adolescents, que són atacats en un dia tranquil de senderisme enmig de la natura. El que podia semblar un atracament acaba en un acte d’extrema violència que conduirà a un segrest de la família sense que els atacants acabin d’aclarir quines són les seves intencions.

Come Home in the Dark comença de manera molt dura i contundent, de tal manera que deixa a l’espectador sense respiració. Però a mesura que avança la cinta, és incapaç de mantenir la tensió en el pràcticament escenari únic que és l’interior del cotxe familiar.

Un podria pensar que en anar-se descobrint a poc a poc la trama, la pel·lícula es tornaria més interessant, però el que ens trobem aquí és justament el contrari. Ja arribats al final i havent descobert la veritat sobre els personatges i les intencions dels dolents , ja estàs esgotat per la seva monotonia. Que al final et sigui igual què els passi als personatges, després d’un principi que ha estat un cop de puny a la cara de l’espectador, fa que no resulti satisfactòria perquè no ha aconseguit mantenir el ritme i enganxar a l’espectador.

Bàsicament, la pel·lícula es divideix en dues parts. Una que ens recorda a Haneke i el seu Funny Games i l’altra que és previsible i avorrida. També intenta reflexionar sobre la violència i fer-nos pensar si només els violents són culpables o també aquells que essent coneixedors d’uns fets, miren cap a una altra banda i no fan tes, sigui per por a represàlies o qualsevol altra excusa.

Come Home in the Dark és una d’aquelles tantes pel·lícules de gènere que tenen un bon punt de partida, una bona idea que no dona per una pel·lícula i que s’allarga i allarga perquè necessita omplir-la amb metratge amb l’afegit que no és capaç d’aportar res de nou a una història que ja hem vist mil i una vegades en el cinema.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Long Walk

The Long Walk és una de les novel·les més importants de Stephen King que encara no havia tingut cap adaptació, malgrat els molts intents frustrats

Sonic 3: La pel·lícula

Paramount ha trobat un bon filó fent entreteniment familiar a partir del personatge de Sonic, provinent del videojoc de Sega. Després de diverses adaptacions animades

The Life of Chuck

Mike Flanagan s’ha convertit en un dels realitzadors que millor entén com adaptar a Stephen King al cinema. En aquesta ocasió adaptar un relat curt

28 Years Later

Vint-i-tres anys després de l’estrena de 28 Days Later, Danny Boyle i Alex Garland, director i guionista respectivament, tornen a fer-se càrrec d’aquesta franquícia del