Comença la nova temporada del Ningú no és perfecte

La setmana del 8 al 14 de setembre comença una nova temporada del Ningú no és perfecte, el vostre programa de cinema, còmics i sèries de televisió.

El Ningú no és perfecte continuarà les seves emissions per totes les ràdios que consten a l’espai Ràdio a la carta, on podeu consultar els horaris de cada emissora.

El programa continuarà estant disponible per a descarregar-lo en mp3 o escoltar-lo online, els dijous en aquesta mateixa web, al Facebook, al Twitter, a Ivoox i ITunes. Aquest primer programa arribarà un dia abans de lo habitual, enlloc de dijous, que és la diada, ho farà dimecres.

Aquesta temporada mantenim el mateix equip que ens va acompanyar la temporada passada amb alguna novetat ens els espais de les Xafarderies de la marta i els monogràfics d’en Bernat.  La resta d’espais: les estrenes, les Notícies calentes, la tertúlia, el Box Office i els 40 minuts, continuaran amb normalitat. I no descarteu alguna sorpresa durant la temporada.

En el primer programa de la temporada parlarem de les pel·lícules més destacades d’aquest estiu, com Guardianes de la Galaxia o Com ensinistrar un drac 2, en la que ens acompanyarà des de Suècia l’Aram Bonmatí. També ho farem de Boyhood (Momentos de una vida) i El hombre más buscado  que s’estrenen divendres 12. En les sèries farem una tertúlia sobre el final de True Blood. Aquest  setembre, i sobretot, les primeres d’octubre dedicarem una atenció especial al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges. Com cada any, continuarem regalant còmics de Panini. A partir de dimecres 10 tindreu penjada la primera pregunta.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

Últimes ressenyes

Totally Killer

Totally Killer va ser l’aposta de Prime, a través de Blumhouse Television, per la temporada de Halloween d’aquest any. Un encert si aposteu per ella.

Insidious: The Red Door

Cinquena entrega de la saga Insidious. Tot i que no han dit que sigui la darrera, tanca una vegada més la història de la família

El exorcista: Creyente

Sisena entrega de la saga El exorcista, que continua el clàssic de William Friedkin del 1973. El cas és cap de les seqüeles i preqüeles

Cobweb

Samuel Bodin fa el salt de França a Hollywood a Cobweb, una pel·lícula de terror de baix pressupost, que li pesen els tòpics del gènere,

No One Will Save You

El terror té molts subgèneres. Quan en barreges varis sempre és arriscat i puges l’aposta. No One Will Save You ho porta perfectament bé, mesclant