El dimecres 16 de setembre torna el Ningú no és perfecte

A les 19 hores estrenarem el primer programa amb un monogràfic dedicat a Spider-Man: Brand New Day. No teníem cap dubte que havia de ser la pel·lícula escollida per arrencar aquesta nova temporada: no només ha estat una de les grans pel·lícules de l’estiu, sinó que s’ha situat entre les més taquilleres de la història. A més, ens servirà per escalfar motors de cara a Avengers: Doomsday.

Aquest setembre celebrem vint-i-cinc anys en antena i, per commemorar-ho, aquest any tenim preparades algunes sortides. Ja podem confirmar que serem al Microfest, a Sant Boi de Llobregat, el 14 de novembre. La resta les anirem anunciant al llarg de la temporada.

Durant la temporada alternarem especials, monogràfics i programes amb seccions variades. Entre els continguts que ja tenim a l’horitzó, parlarem de pel·lícules estrenades aquest estiu, com The Odyssey i Obsession, i estarem atents a títols tan esperats com Resident Evil, de Zach Cregger; The Social Reckoning, d’Aaron Sorkin; Street Fighter; Clayface; Sense and Sensibility; Wildwood i Dune: Part Three, de Denis Villeneuve.

Pel que fa a les sèries, recuperarem alguns deures pendents de la temporada passada, com la quarta temporada d’Invincible, i repassarem algunes de les grans estrenes que hem vist aquest estiu, com la quarta temporada de Star Trek: Strange New Worlds, la tercera de House of the Dragon i Widow’s Bay. També estarem pendents d’estrenes com Lanterns i prepararem especials dedicats a la quarta temporada de Ted Lasso.

Els fans del terror també tindreu el vostre espai. A l’octubre farem el nostre monogràfic dedicat al Festival de Sitges, un cop finalitzat el certamen. També parlarem de Evil Dead Burn i Insidious: Out of the Further, dues de les propostes de terror estrenades aquest estiu, i estarem molt atents a l’arribada de la sèrie Carrie, de Mike Flanagan, basada en la novel·la de Stephen King.

A banda del cinema i les sèries, continuarem parlant de còmics sempre que encaixin amb l’actualitat i comptarem també amb entrevistes a autors.

Els programes exclusius per a mecenes a Patreon i iVoox mantenen la periodicitat trimestral dels Videoclubers. També continuarem publicant aquests continguts a iVoox per a tothom qui ens vulgui donar suport des d’allà. Aquest mes estrenarem el Videoclubers dedicat a Star Trek VI: The Undiscovered Country, amb què tancarem el repàs a les pel·lícules protagonitzades per la tripulació original. I ja tenim un altre títol en ment per a finals d’any: Love Actually, coincidint amb les festes de Nadal.

En paral·lel al pòdcast, continuarem publicant les nostres crítiques escrites a la web, així com crítiques breus i sense espòilers en format vídeo a YouTube. També hi seguirem penjant els audiogrames i els debats que gravem en vídeo.

Finalment, a l’apartat Emissores de ràdio de la web podeu consultar els horaris i les freqüències per escoltar-nos a través de la ràdio.

Tota la informació de la nova temporada la trobareu detallada al programa d’estrena i, com sempre, a la nostra web. Comencem la temporada 26 amb moltes ganes de celebrar aquests vint-i-cinc anys en antena amb tots vosaltres.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Toy Story 5

Quan Toy Story 3 va posar punt final a la història d’Andy, semblava que Pixar havia aconseguit l’impossible: tancar una saga perfecta amb un dels

Les ovelles detectives

Les ovelles detectives és una d’aquelles pel·lícules que entren per la porta com una comèdia familiar aparentment lleugera i acaben deixant una empremta molt més

Star Wars: The Mandalorian and Grogu

The Mandalorian and Grogu tenia una responsabilitat enorme sobre les espatlles. No només havia de demostrar que els personatges més populars de l’era Disney funcionaven

Disclosure Day

Hi ha pel·lícules que són víctimes de les expectatives. Disclosure Day n’és un exemple evident. Quan Steven Spielberg torna a abordar el fenomen extraterrestre, és