The Owners (Los propietarios)

Maise Williams, l’Ayra de Game of Thrones, protagonitza The Owners, una comèdia negra, entretinguda, però fàcil d’oblidar. El pitjor és que en acabar tens la sensació que aquesta pel·lícula ja l’havies vista.

Ambientada en els anys noranta en un poblet rural d’Anglaterra, seguim a un grup d’amics que són uns autèntics fracassats. El líder del grup ha planificat robar a la casa dels Huggins, una parella d’avis que tenen una casa fantàstica als afores. Un dels joves sap que en el soterrani hi ha la caixa forta. Tot sembla molt fàcil: entrar, obrir la caixa i sortir abans que els Huggins tornin a casa, però la cosa es complicarà i no tots els personatges acabaran essent el que aparenten.

El requisit imprescindible per gaudir aquesta pel·lícula és aparcar qualsevol senyal de lògica argumental perquè la trama no s’aguanta per enlloc. El salt de fe que has de fer per entrar-hi és enorme. En canvi, la violència de la pel·lícula és seca, les escenes són crues, de les que fan mal de debò.

Del repartiment em quedo amb Sylvester McCoy, que és capaç de fer-nos oblidar la irrellevància de la proposta. McCoy, que va ser el setè Doctor Who, ens regala una interpretació que sola paga el preu de l’entrada. Sobre la resta del repartiment, em costa dir res de bo, ja que els protagonistes són del tot insuportables. Si en algun moment el director ha buscat que sentim alguna mena d’empatia, ha fracassat, amb l’excepció del personatge de Maise Williams i no gràcies al guió sinó a l’afecte que el públic té a l’actriu. La resta dels personatges, qualsevol cosa que els passi, se la mereixen.

The Owners és una pel·lícula dolentota que no obstant això, resulta un plaer culpable que es deixa veure. Maise Williams es mereixia aparèixer en una pel·lícula millor que aquesta.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Fantastic Four: First Steps

Després d’anys d’intents fallits i adaptacions desiguals, Marvel per fi ha trobat la fórmula per portar Els Quatre Fantàstics al cinema com es mereixen. Aquesta

A Complete Unknown

James Mangold (Indiana Jones i el dial del destí, A la corda fluixa) dirigeix aquest biopic sobre Bob Dylan, que abasta des de principis fins

September 5

Fantàstica cinta periodística que encaixa com un guant amb Munich de Steven Spielberg. De fet, és la mateixa història, però vista des del punt de

Hell of a Summer

Els joveníssims actors Finn Wolfhard i Billy Bryk també tenen inquietuds darrere la càmera. Bryk va participar en un curt dirigit per Wolfhard i, junts

Black Bag

Black Bag és la nova pel·lícula de Steven Soderbergh després de Presence. Es tracta d’un thriller d’espionatge molt al seu estil, allunyat de sagues espectaculars