Superlópez

Adaptació cinematogràfica del còmic creat per Jan, que protagonitzen Dani Rovira, Alexandra Jiménez, Maribel Verdú i Julián López.
Vull començar parlant del repartiment. De Rovira direm que a contrapronòstic, no és el pitjor de la pel·lícula. De fet, és l’actor que està millor, i amb això no vull dir que estigui bé. El seu personatge i interpretació va a pitjor a mesura que avança la pel·lícula. De Julián López, simplement diré que no té cap gràcia, tot i que vol fer una paròdia d’un personatge sense gràcia. I de Maribel Verdú, és de vergonya pels altres en aquesta paròdia de general Zod femenina que li toca interpretar.

Superlópez és una barreja entre una paròdia del Superman de Richard Donner i una comèdia de Telecinco a l’estil Aída, plena d’humor groller i referències sexuals. La fidelitat i l’esperit dels còmics de Jan no hi és ni se l’espera.

Si coneixeu la trajectòria de Javier Ruiz Caldera, el seu humor poc té a veure amb el del personatge de còmic i clarament era una opció equivocada.

Al final, en resulta una comèdia que agradarà als fans de Lo que se avecina i Siete apellidos vascos, però que provocarà arcades a aquells que els agradava el còmic i no comparteixen afició per aquest tipus d’humor.

Tampoc és una pel·lícula per dur-hi els nens, perquè tampoc es defineix en el públic al qui s’adreça. Hi ha contingut infantil, però l’humor és groller, bàsic i poc imaginatiu. Al final, ni és familiar, ni és gamberra, ni, i no em casaré de repetir-ho, té res a veure amb el personatge del còmic.

Telecinco ha comprat la llicència de Superlópez, no per fer-ne una adaptació, simplement per aprofitar-se de tenir un nom prou conegut per vendre’ns l’enèsima comèdia de Telecinco, i fer-nos passar per caixa per veure en el seu nou patafi.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Maestro

L’actor Bradley Cooper ha fet seu aquest antic projecte de Martin Scorsese i Steven Spielberg. Scorsese el va abandonar en benefici de The Irishman (2019).

The Holdovers

Alexander Payne, el director d’Entre copes (2004), Els descendents (2011) i Downsizing (2017), ha portat a terme The Holdovers, un retrat sobre els Estats Units

May December

Todd Haynes el vam conèixer a Velvet Goldmine, la pel·lícula del glam rock. En els darrers anys li hem vist la magnífica Aguas oscuras i

Napoleon

Ridley Scott va decidir apropar-se a Napoleó després de The Last Duel, una de les millors pel·lícules del realitzador dels darrers anys, juntament amb The

Leave the World Behind

Adaptació de la novel·la de Rumaan Alam, produïda i estrenada a Netflix i dirigida per Sam Esmail, el creador de les sèries Mr. Robot i