Els barrufets: El poble amagat

Després de les darreres adaptacions d’Els barrufets, en què Sony barrejava els barrufets creats amb CGI i personatges humans, els productors s’han adonat que els actors i actrius sobraven i que les millors parts d’aquelles pel·lícules eren les que succeïen en el poble dels barrufets. Així que, en el moment de plantejar-se una nova pel·lícula van decidir fer-ne un reboot i crear-la íntegrament amb animació digital i sense actors.

En aquesta nova aventura, un misteriós mapa situa a la Barrufeta, l’Ulleres, en Poca traça i en Forçut en una cursa pel bosc prohibit, ple de perills i criatures màgiques, per trobar el poble dels barrufets abans que ho faci en Gargamel. Durant la cerca, trobaran un altre poble amagat que no és el seu.

Aquest pel·lícula dels barrufets queda lluny de la màgia dels còmics de Peyo i vindria a ser una actualització de la sèrie de Hanna-Barbera dels anys 80. Val a dir que és millor que les dues pel·lícules anteriors. El fet sigui íntegrament animada li fa guanyar molts punts, però la història no és particularment original i el públic al qual va destinada és decididament infantil. Això no vol dir que els adults s’avorreixin, però tal i com està feta, no és possible compartir la mateixa experiència que tindran els més petits. Els barrufets: El poble amagat no deixa de ser una pel·lícula de bon rotllo dirigida als infants amb molts paral·lelismes amb Trolls, amb ball final inclòs.

A Els barrufets: El poble amagat no hi trobareu la profunditat de Pixar, però tampoc pretén anar més enllà del que és, tot i que s’hagués agraït una mica més d’esforç en el guió. Si no en són capaços, per a la propera ocasió no estaria malament adaptar un dels àlbums clàssics d’Els barrufets amb aquest tipus d’animació digital. I és que visualment El poble amagat és enlluernant i impressionant.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7