Blog
Blog de crítiques de pel·lícules, notícies i esdeveniments del programa.

The Marvels
The Marvels es convertirà en la pel·lícula amb menys recaptació de la llarga saga de pel·lícules que han construït. Els mals resultats en taquilla no són tant perquè la pel·lícula sigui molt fluixa, com per la poca qualitat en general de la Fase 4 i

VII Cicle de ciència-ficció, fantasia i terror de Girona
Engega la setena edició del Cicle de ciència-ficció, fantasia i terror de Girona que tindrà lloc entre el dissabte 20 de gener i el divendres 26 de gener a la Biblioteca Pública de Girona Carles Rahola. El cicle oferirà xerrades, activitats i projeccions cinematogràfiques. El

Sax X
Després de nou pel·lícules, tornar altra vegada amb Saw semblava totalment innecessari. El torture-porn actualment és un gènere superat i semblava que estirava més el xiclet d’una saga que més enllà de la primera, mai ha tingut res a explicar. Saw sempre ha estat una

The Shepherd
Alfonso Cuarón produeix aquest curtmetratge basat en la novel·la curta de 54 pàgines escrita per Frederick Forsyth i publicada el 1975. S’ha estrenat a Disney + i l’ha dirigit Ian Softley (Backbeat i Hackers). Es tracta de la segona col·laboració de Cuarón d’aquest estil per

Robot Dreams
Coproducció entre Espanya i França dirigida per Pablo Berger (Blancanieves) que debuta en la direcció d’animació. Adapta el còmic del mateix títol de Sara Varon, escriptora i il·lustradora nord-americana especialitzada en literatura infantil. Varon es va graduar a la School of Visual Arts de Nova

Blue Beetle
Blue Beetle arriba en un moment complicat. El gènere de superherois no passa pel seu millor moment, ja que es troba en una fase de sobreexplotació, manca d’idees i baixa qualitat, amb les honroses excepcions d’allò que faci James Gunn, com per exemple Guardians de

Elemental
Entre les diferents crisis que viu el cinema actualment, sigui la dels superherois o la dels blockbusters amb pressupostos altíssims, també trobem la de Pixar. El fet que pel·lícules com Soul, Luca i Turning Red s’estrenessin directament per plataforma sense passar pel cinema, és el

Totally Killer
Totally Killer va ser l’aposta de Prime, a través de Blumhouse Television, per la temporada de Halloween d’aquest any. Un encert si aposteu per ella. La pel·lícula ens narra la història de Jamie, una adolescent que accidentalment viatjarà en el temps, fins al 1987, mentre

Insidious: The Red Door
Cinquena entrega de la saga Insidious. Tot i que no han dit que sigui la darrera, tanca una vegada més la història de la família Lambert. El productor Jasom Blum ha dit la franquícia es prendrà un llarg descans i que no hi ha cap

El exorcista: Creyente
Sisena entrega de la saga El exorcista, que continua el clàssic de William Friedkin del 1973. El cas és cap de les seqüeles i preqüeles de l’original, li han arribat a la sola de la sabata. Aquesta no n’és una excepció. Darrere aquest desastre tenim

Cobweb
Samuel Bodin fa el salt de França a Hollywood a Cobweb, una pel·lícula de terror de baix pressupost, que li pesen els tòpics del gènere, malgrat que l’hora i mitja que dura passa ràpida i resulta entretinguda. Cobweb recorda moltíssim a Antlers, però amb molts

No One Will Save You
El terror té molts subgèneres. Quan en barreges varis sempre és arriscat i puges l’aposta. No One Will Save You ho porta perfectament bé, mesclant el home invasion amb una invasió alienígena, que veu de molts clàssics, des d’Encontres en la tercera fase fins a