Beyond the Infinite Two Minutes

Fer ciència-ficció sempre és complicat perquè normalment, per sobresortir cal un gran pressupost. Però a vegades les bones idees aconsegueixen saltar les limitacions pressupostàries i amb un escenari i molta imaginació pots fer pel·lícules de realitats paral·leles (o multiversos, ara que està tan de moda) com Coherence o de viatges en el temps, com és el cas de la pel·lícula que ens ocupa.

Beyond the Infinite Two Minutes (Droste no hate de bokura) és una comèdia japonesa que suposa el debut en la direcció de Junta Yamaguchi. Tot i que temàtica és completament diferent i també la manera d’estructurar la pel·lícula, pel seu pas per Sitges tothom comentava que les sensacions eren les mateixes que quan va passar pel Festival, One Cut of the Dead. Entre que el seu passi per Sitges no va ser a l’Auditori i que els actors i actrius no van poder venir per les restriccions, va passar injustament desapercebuda pel Festival i malgrat que els que la vam veure la vam recomanar i de seguida va començar el boca-orella, ja no hi havia més passis per recuperar-la. En tot cas, ara s’ha estrenat a Movistar +.

Kato és l’amo d’una cafeteria que viu al pis de dalt. Allí es trobarà que el seu jo de dos minuts en el futur, que està en l’ordinador de la cafeteria, li parla. Kato torna a la cafeteria i entre el personal i els clients habituals intentaran saber com funcionen els viatges en el temps i de quina manera poden treure’n profit o veure més enllà de dos minuts.

Beyond the Infinite Two Minutes és molt divertida, de molt bon rotllo i intel·ligent. Tot el repartiment coral està brillant. Junts es fiquen a l’espectador a la butxaca. Supleix la falta de pressupost amb gràcia i imaginació. El somriure no se m’ha esborrat en cap dels escassos 70 minuts que dura la pel·lícula. Menys és molt més. No us la perdeu.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Últimes ressenyes

Riders of Justice

Comèdia negra d’acció danesa protagonitzada per Mads Mikkelsen. El que en un principi pot semblar una versió nòrdica de John Wick, canvia ràpidament quan comencen

Men

Em sap greu, però Alex Garland ha esgotat el meu crèdit. Després de fer el guió de la magnífica Dredd i del seu espectacular debut

Flee

Documental d’animació danès sobre un refugiat afganès que explica la història de la seva vida a canvi de no revelar la seva identitat, motiu pel

Lightyear

Després de més de dos anys, Pixar ha tornat al cinema. La darrera vegada que ho va fer va ser amb els cinemes buits pocs

Wrong Turn

Remake de la pel·lícula Km. 666 Desvío al infierno del 2003 que va protagonitzar Eliza Dushku. El que era una posada al dia de La