Mom and Dad

Nicolas Cage és un actor fet a sí mateix. Després d’aconseguir un Oscar per Leaving Las Vegas, Cage va renunciar a interpretar i a fer, perdoneu l’expressió, el que li passés pels ous. I així ha estat. Cage s’ha llaurat la carrera que li ha donat la gana, passant de les crítiques i dels comentaris de la gent. Actualment encasellat en la sèrie B, excepte algun projecte aïllat, Cage té l’honor de comptar amb un festival de cinema propi. A veure quants actors poden dir el mateix. A més, Cage aquest any rebrà el Gran Premi Honorífic de Sitges. A Cage no li preocupa haver-se convertit en una paròdia d’ell mateix, al contrari se n’aprofita. Mom and Dad n’és tot un exemple.

Mom and dad és una pel·lícula d’humor negre amb un Nicolas Cage desencadenat, que fa gala de tot el seu histrionisme. Cage ens mostra tots els seus tics interpretatius, que l’han convertit en un actor de culte per alguns i en una burla per uns altres.

L’argument no pot ser més de sèrie B. Un virus provoca que l’instint de protecció dels pares envers els seus fills es converteixi en un instint assassí. Així que els pares infectats no podran frenar l’impuls d’assassinar als seus fills. Tot i no ser una pel·lícula de zombis, juga amb totes les eines del gènere.

Bogeria in crescendo i molt humor en aquesta pel·lícula coprotagonitzada per Selma Blair.

Un els aspectes més cuidats per part del director Brian Taylor, és donar-li un to de cinema dels anys setanta i principis dels vuitanta.

Si decidiu veure-la, tingueu en compte el tipus de producte que aneu a veure ja que no és per a tothom. Personalment us la recomano, tot i que és d’aquelles pel·lícules de festival que comencem amb molta força i que un cop explotada la idea, perquè tota l’estona és la mateixa, es van desinflant. En tot cas, pareu especial atenció a la millor seqüència de la pel·lícula, l’arribada dels avis.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7