Hotel Transsilvània 3: unes vacances monstruoses

Mai he estat fan de la saga Hotel Transilvania. Ja a la primera pel·lícula vaig trobar que alguna cosa fallava, en realitat n’eren moltes. Tampoc he entès mai l’èxit en taquilla d’aquestes pel·lícules. Els personatges són meres caricatures dels monstres de la Universal, els guions estan sota mínims i tècnicament estan per sota de la mitjana. Sincerament, aquesta saga la poso al mateix nivell que el fallit Dark Universe de l’Universal que va començar i acabar amb La momia de Tom Cruise. La productora és Sony Animation que de moment no ha fet res que valgui la pena recordar. Esperem que amb Spider-Man: Un nuevo universo que veure aquest desembre, la cosa millori.

En aquesta ocasió els monstres surten de l’hotel i la família de Dràcula va de vacances en un creuer de luxe per a monstres, amb escala al Triangle de les Bermudes i la ciutat perduda de l’Atlàntida.
La pel·lícula és impossible d’empassar pel públic adult i l’únic positiu que hi trobarà és poder fer una migdiada amb un bon aire condicionat en una calorosa tarda d’estiu, mentre s’ha vist empès pels seus fills a veure un producte sense cap tipus de valor artístic ni creatiu. I és que digue-m’ho clar, Hotel Transilvania 3: Unes vacances monstruoses és una pel·lícula escurabutxaques feta de pressa i corrents.

Els minuts se’t fan eterns i tens la sensació que tot el que es podia fer amb aquests personatges ja s’ha fet i no hi ha més suc a treure’ls-hi. Però amics, arriba un moment al final de la pel·lícula, en què aquesta es manifesta com la pitjor de la saga. I permeteu-me que faci un espòiler, quan els monstres aconsegueixen vèncer el dolent ballant La Macarena al ritme d’un musical de Bollywood. Segurament una de les imatges més pertorbadores que hauré vist mai en el cinema.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

Don’t Move

Pel·lícula de terror de baix pressupost dirigida per Brian Netto i Adam Schindler, una parella de realitzadors descoberta per Sam Raimi, que ja havia dirigit

The Dead Don’t Hurt

Segona pel·lícula com a director de Viggo Mortensen després de Falling, en què també el veiem davant de la càmera. En aquesta ocasió es tracta

The Monkey

Osgood Perkins, recentment arribat d’un dels èxits del cinema de terror de la passada temporada amb Longlegs, sorprèn amb The Monkey, adaptació d’un relat curt

Nosferatu

Quarta pel·lícula de Robert Eggers, un dels millors directors de la nova fornada. Després de debutar el 2015 amb The Witch, va passar-se de frenada

Mickey 17

Següent pel·lícula de Bong Joon-ho després del gran èxit de 2019, Paràsits, amb la qual va guanyar l’Òscar. Mickey 17 adapta el llibre Mickey 7