Aquesta setmana a videoclubers parlem de la pel·lícula de Star Trek que no esperàveu que ho féssim: Star Trek V: The Final Frontier.
Us expliquem com William Shatner va arribar a la cadira de director, com aquest film va marcar el final d’una època amb la marxa del productor Harve Bennett, i el paper del guionista David Loughery.
Ens endinsem en el càsting i el perquè Sean Connery no va poder interpretar Sybok, així com en totes les complicacions que van afectar el rodatge, agreujat per una greu falta de pressupost.
No hi faltarà l’anàlisi de les escenes més destacades i polèmiques, com la mítica seqüència de la foguera.
I tancarem repassant els projectes alternatius que es van valorar abans d’apostar per una sisena pel·lícula, la darrera del repartiment original.
Disposats a cercar Déu, us acompanyen l’Ignasi Arbat i en Sergi Toboso.
Llarga i pròspera vida!